Sunday, February 10, 2013

TAHUN BARU BLOG BARU

Sepertimana sahabat-sahabat saya semua tahu yang saya mempunyai blog sudah sekian lama tetapi blog itu sudah tidak boleh digunakan lagi. Saya pun tidak tahu mengapa, apabila saya buka akaun blog saya yang lama semua gambar-gambar di dalam blog hilang. Tiada satu gambar pun yang tinggal. 
Sedih juga kerana blog lama itu sudah lama saya gunakan dan banyak sudah post yang saya tulis. 

Saya berusaha untuk 'repair' blog yang lama tetapi tidak berjaya. Saya fikir lebih baik buka yang baru sahaja menggunakan email yang lama kerana untuk 'repair' semula blog yang lama akan mengambil masa juga. Inilah hasil blog baru saya. Kawan-kawan jangan terkejut ya kerana saya baru sahaja buka akaun blog ini. Banyak lagi yang perlu saya masukkan. 

Lagipun biarlah blog saya ini berwajah baru mengikut tahun yang baru. Saya akan menampilkan post yang menarik dan segar selepas ini. Saya akan cuba meluangkan masa untuk menulis, menulis, dan menulis. 

Walaupun saya tidaklah mahir sangat untuk menulis dengan bahasa sastera, sekurang-kurangnya saya ada sedikit semangat untuk memperbaiki mutu tulisan walaupun dengan gaya yang 'sempoi'.

Selamat mengunjungi blog saya! Terima kasih. :-)


No comments:

Post a Comment

Tahun 2019