Tuesday, February 26, 2019

Tahun 2019

Bismillah.

Sudah 4 tahun rasanya saya tidak buka dan menulis di sini. Post terakhir saya adalah pada tahun 2015, bayangkan betapa berkurunnya blog ini saya biarkan sejak adanya sosial media yang sangat popular sekarang ini seperti facebook, instagram, dan juga twitter.

Di sana lebih ramai pengikut yang akan mengikuti post atau status. Blog rasanya sudah tidak sehebat dahulu. Penulis lebih banyak menggunakan facebook dan twitter untuk raih populariti.

Cuma bagi yang betul-betul serius dan memang telah menjana pendapatan di blog sahaja kemungkinan masih lagi terbabit dalam blogspot ini.

Rasa nak berleter banyak di sini. Saya akan terus juga update di sini tetapi untuk bercerita hal yang panjang. Jika hal yang pendek boleh sahaja lawati facebook saya, taip sahaja 'Hazrina A.Samad'.

Blog pun sudah update dengan tema yang cantik dan menarik. Cuma hanya bagi yang masih lagi rajin membaca blog akan dapat mengesan perubahan blog ini.

Jika blog ini juga seperti facebook alangkah bagusnya kerana ramai penulis tersohor menggunakan medan blog ini untuk mencerna minda.

Ok, setakat ini sahaja dulu. Nanti saya akan buka semula blog ini bila tiba masa yang sesuai.


No comments:

Post a Comment

Tahun 2019