Thursday, October 3, 2013

Rina's Homestay

Assalammualaikum...

Salam sayang, salam ukhwah, dan salam bahagia kepada semua sahabat-sahabat yang sudi menjengah dan membaca blog saya ini. Kesudian anda adalah keterujaan saya. Senyum sikit :-)

Pejam celik pejam celik sudah masuk hari Khamis. Begitu pantas masa berjalan. Sangat rugi jika kita tidak menggunakan masa yang ada dengan sebaiknya dan mengambil peluang perniagaan yang tentunya bagai cendawan tumbuh sekarang ini. 

Saya tidak mahu berceloteh panjang. 

Apa yang saya mahu kongsikan hari ini adalah tentang.....

RINA'S HOMESTAY






RINA'S HOMESTAY
Alamat : LOT 4937, LORONG 7, MERSING KECIL, MERSING JOHOR.

Kemudahan yang disediakan :

- Mempunyai 3 buah bilik ( 1 master room, 1 medium room, 1 closet )

- 3 bilik air

- 2 unit penghawa dingin

- 1 set sofa

- televisyen dengan sambungan astro

- Meja makan untuk 6 orang

- Peti ais kecil

- Pemanas air (water heater)


Harga : Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut. :-)


Sangat sesuai untuk mereka yang berkeluarga dan inginkan keselesaan.

Kepada mereka yang ingin bersanggar untuk majlis perkahwinan dan pertunangan juga saya sangat
alu-alukan.

RINA'S HOMESTAY juga sangat berdekatan dengan Bandar Mersing.

Saya akan upload gambar dan update gambar ruangan dalam RINA'S HOMESTAY dalam page facebook Rina's Homestay. Page itu masih dalam proses pembaikan. Harap bersabar ya :-)

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya melalui nombor signboard dalam gambar di atas.

Hanya yang berkeluarga dan sudah berkahwin sahaja dibenarkan menyewa ya :-)

Harap maklum.


Hak Cipta Terpelihara,
Rina's












No comments:

Post a Comment

Tahun 2019